9 Eylül 2014 Salı

gece lafları 2


sevgideğer takipçi dostlarım, sizleri uzunca bir süredir rahatsız edemiyorum. çünküüüüüüüüüüüü.....heyecan yapmayın ya, hiç bi halt olmadı her zamanki gibi :D monotonlukta üstüme yok, uzmanım resmen. hey gidi ben gençliğimde böyle değildim lakin artık bizim baharımızda hazana vardı. yapraklar dökülüyo diyorummmm anlayın artıkk:DDD
evet yine gece lafları başlığı altında bir yazıya başlamış bulunmaktayım. ya size söylicek bi sürü şey birikti ama aklıma gelimiyoki yazarken. bu aralar a acayip yoğunum. çok istesemde hiçbirşey yazamadım o yüzden. şimdik dostlar, gece lafları perdemizin ikincisini açıyoruz. üstte gördüğünüz aşırı güzel türkan şoray tipli hatun benim annişkom oluyor. ben kendisini değişik değişik isimlerle de çağırabiliyorum zaman zaman. çok güzel ama di mi?? burada 16 yaşında nişanlı daha. saçındaki toka almanyadan gelmiş. orda gördüğünüz saçlar gerçektende çok güzeldi. nereden biliyorsun derseniz, uzun yıllar annemin dolabında ikamet ett. artık yoklar maalesef. annem temizlik yaparken bi buhran anında çöpe atma gaftetinde bulunmuş. ama canlı görmüş birisi olarak şimdi satsan 3-4 bin eder diyebilirim. (ben de güzelim romantik konunun içine eder diyebilirim.) neyseeeee!!

,,
bu çizimde bana ait dostlar. anneciğimi çizmiştim çok eski bi tarihte. benim böyle böyle bi sürü çizimlerim var. yeri geldikçe sizlerle paylaşaciğim. bu sayfa benim şiiir defterimin bir parçası. üçüncü şiir defterimin. ilkokuldan bi tane var. o biraz bakkalların veresiye defterine benziyor:d bir tane lise dönemine ait var. bir tane de üniversiteye ki bu o defter. kenarda yazan şiir ise "siyah gözlerine beni de götür." bu defter üniversitenin ilk yıllarına ait. şu an elimdeki defter son dönem defterim bunlardan çoooook farklı. ben gençken baya romantikliymişim meğersem. şimdi ohohooh... bi eline balta al onu gör beni görmee.naapalım yawwww. ağla sızla nereye kadar. vur patlasın çal oynasın o zaman. bu arada içerde genç bir sivri sinek geziyor. biraz sonra burada kan gözvdeyi götürecek. ya o sinek beni alır, ben onu her türlü alırım. derken bacağımdan bir parça almış eşşoğlueşşek. siz bekleyin ben şu sineği öldürüp geliyorum dostlar

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...