20 Eylül 2014 Cumartesi

Anaammmmm burnum!!



sevgideğer hala az sayıdaki(!) takipçi dostlarım:DDburnumu deldilerya benim oyyyyy, he hızma taktırdım. aslında hayatta cesaret edemezdim. antepte bi işim vardı ayıptır söylemesi, bir gümüşçüye girdim otantik böyle mıknatıslı falan bi hızma alacaktım. satıcı kız beni kandırdı, hayin emmellerine alet etti ya,,,hiç acımicak korkma dedi. pısttt diye sıktı spreyi tak deldi, ben daha ne olduğunu anlamadan.

sonra işte acıdı tabi acımaz mı..inanmayın siz onlara, kanadı burnum. tamam tamam ben biraz mızmızım, aslında o kadarda korkunç değil. spreyden dolayı pek acımıyor. ama ilk gece yara acısı oluyor. benim açımdan en kötü yanı ilk çiviyi söküp hızmayı takmaktı. bence iğrenç bir his. tabi kişiye göre değişebilir.

sizler için sağa baktım çektim , sola baktım çektim. artık daha güzel bir hızma alabilirim. böyle daha çok benim asi ruhumu yansıtan birşeyler. yaranın tamamen iyileşmesi bir hafta sürüyor. benim ki daha yeni iyileşti, bi de geri kapanma tehlikesi var ona da dikkat. onun dışında sanki o benim eksik parçammış gibi hissettim. sanki yıllardır orda olması gerekiyormuş gibi. aynaya bakınca sade burunuma bakıyom artık :DDtabi gaziantep gezim hakkında sizinle bilgiler paylaşacağım ilerleyen yazılarıma. bu ara yazamıyorum. internetim yok. ablam ezik dedi bana :((düşünün ne hallere düştüm. böyle takipçi dostlarım. bi de sürekli bilgisayarıma virüs saldırıyor. sırrını bir sonraki yazımda paylaşacağım cümleyi sizlerle söylemek istiyorum "sanki ben ona ne yap mışım, hııı?" böyle dedi siyah tayt giyen kısss

1 yorum:

  1. acı geçti gitti ama hızma da çok yakıştı kabul etmek lazım :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...