18 Mayıs 2014 Pazar

dayanamadım :((

şu an yatağımdan kalkıp geldim. dayanamadım bunu sizinle paylaşmam lazım. çok az insana hitap ettiğimi biliyorum, yine de bilin istedim. bu filmi az önce izledim. mutlaka izleyin. ben şimdiye kadar izlememiş olduğum için pişmanım. izlediğim en iyi anime diyerek filme haksızlık etmek istemiyorum. çünkü sadece anime kategorisinde değil tüm filmler içerisinde benim listeme girmeye her türlü hakkı olan bir film.yani filmi sanatsal açıdan değerlendiremeyecek kadar  duygusalım şu an. yazdığım ger kelimyi tekrar yazıyorum. çünkü yanlış yazıyorum. tuz yaktı gözlerimi. kadraj, metaforlar falan herşey harika ama onunla ilgilenemiyorum. konu ve işleniş biçimi beni mahvetti. yemin ediyorum ciğerim yanıyor. oldukça fazla sayıda film izlemiş birisi olarak söyleyebilirim ki ben kolay ağlamam çok olsa gözlerim dolar. çok rahat söyleyebilirim ki şu an suratımı hissetmiyorum, şişti... hıçkıra hıçkıra ağladım. ben şiddetle izlemenizi tavsiye ederim. ama önce peçeteleri ve suları hazırlayın. çok sıkı bi tokat yiceksiniz. şu an kendimi sorguluyorum. vallahi boşuna yaşıyoruz. bütün dünyalılar olarak insanlığımızdan utanıyorum. o bilye sahnesinde ben tamamen koptum size başarılar...
bu da benim aşkımmmmm, daha fazla bakamicam kötü oluyorum. zaten gözüm doldu göremiyorum

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...