11 Mayıs 2014 Pazar

Bazen koyun kasap karışıyor işte

selam dostlar. ben yine geldim. bir süredir suskundum. iş yoğunluğu münasebetiyle. ama aslında ben hamuş olmayı severimde.( bilmeyenler için hamuş mevlananın mahlasıdır, sessiz demek) aslında kendi küçük dünyalarımızda kurduğumuz kainat içinde pek önemsiz şeylerden bahsedeceğim ama sizlerle paylaşmak istedim napiimm.


bu benim yeni saatimmmmmm. nasıl cici mi??? ben çok beğendim, biraz açıldım ama pişman değilim, aklımda kalacağına kolumda kalsın di mi??

bu daa yeni göslüğüm.... ne yalan söylim bana çok yakışıyo beee! bazı iş arkadaşlarım beni görünce hep teşvikiye camini hatırlatıyolar ama olsun hep hasetten o   :DDDDD ya dediğim gibi bugün size çok önemli şeyler söylemicem, arada kaçamak yapmak lazım dostlar. öpüldünüz xoxo

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...