12 Kasım 2014 Çarşamba

puzzle 2 eylemlerimiz devam edecektir

evet dostlar, yine den kavuştuk sizlerle... uzunca zamandır yazmıyorum. ama o kadarrrrrrr yoğunum ki, herkesler bana acıyor. ezik oldum resmen. bana da yazık. valla bak.
neyse sizinde içinizi şişirmiyeyim. konumuza dönek. bu benim ikinci puzzle çalışmam oldu. birincisi için tık tık
önceki çalışmam da ağaçlardan şikayet etmiştim ya, tövbeeee.
bu varya anamı ağlattı resmen. siyah beyaz, her yerleri. 1000 parça. bi süre sonra şaşı bakma etkisi yaratıyor. işte bu güzel puzzle seçen canım arkadaşım adasehir e teşekkürü bir borç bilirim. bu puzzle adasehirin aslında. tek başına yapamaya cesaret edemeyince birlikte yapalım mı dedi, olur dedim. siyah beyaz olduğunu söylemişti ama bu kadar da siyah beyaz beklemiyordum. sonra kurduk odayı tezgahı. la hakketten siyah beyazmış yaa!! neyse tek kırmızı yerinden başlayalım da moral olsun dedik, hatta adasehir baya ısrar etti. sonra parça tasnifi yaptık. bi de arada kalan anlamsız boşluklar varya, onları da bir diğer ev arkadaşımız tamamladı. o konuda exper kendisi. hiç üşenmeden bütün parçaları tek tek deniyo o boşluğa uyanını bulana kadar. neyse çok uğraştık ama güzel oldu. geçenlerde ablam buralardaydı. boş kalınca bizim ki benim odayı temizlemeye karar vermiş. benim biri bişey yapar diye korkumdan dolabın altına sakladığım puzzle ı sen gir pas pas zannet, kenarından bir kısmını boz. bunu ben işteyken söyledi bana. akşamı dar ettim.eve gelip ilk iş puzzle koştum. Allahtan çok bozmamış. yoksa varyaaa cinayet sebebi.şimdik dolabın altında duruyor çerçevelenmeye gidecek boş bir vakitte.
işte bu da sonuç efemmm. bir Amsterdam manzarası. bilindik bir fotoğraf. hoş oldu bence. siz ne dersiniz a dostlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...