3 Ekim 2014 Cuma

şeker gugili



şimdik dostlar sizlerle biraz nostalji yapalım diyorum. tabi bilenler için nostalji bilmeyenler için yeni bir dünyaa... türkiyenin her tarafında var mı bilmiyorum ama bizim bölgede mevlitlerden sonra böyle şekerler dağıtılır. aslında bu biraz daha modernleşmiş biçimi. eskiden benim çocukluğumda yani bu beyaz üzerinde pempiş işlemeleri olan bir kağıda sarılırdı. biz bu sarış biçimine gugil diyoruz. hatta böyle siyah hortumlarla kağıttan gugiller yapılıp, yoldan geçenlerin başlarına atılırdı :DD çocuklar olarak eğleniyorduk kendi aramızda :P neyse işte bu gugil biçimindeki kağıtların içine akide şekerleri doldururlar renkli renkli . en tepesinde de lokum olur. gül lokumu. tabi lokum kimin olacak diye deli  gibi kavga ederdik biz kuzenlerle çocukken. benim akıllı geçinen kuzenlerim ben küçüküm diye beni kandırmaya çalışıyorlardı ama hiç kaptırmadım lokumu, merak etmeyin hihi. işte geçenlerde memlekete gittiğimde annem camiden bir gugil getirdi. ama nasıl sevindim. gözüm doldu resmen. piyyy yaşlandımmmm. öhömm neyse. bomba gibiyim ben hiçç bişim yok. aldım gugili kimse bulmasın diye sakladım. gittim geldim yedim bütün şekerleri. eheee ehe. ama yemeden önce sizin için resmini çekmiştim neyseki. dostlarım bir gün görüşürsek sizinle paylaşabilirim şekerlemelerimi. nım nım çok tatlıııı

2 yorum:

  1. İlk gördüğümde anlamamıştım ben bu ne ki diye bakıp durmuştum fotoğrafa :) Ama çok nostaljik gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. efet çocukluğum geldi aklıma, kokusunu bile özlemişim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...