18 Temmuz 2014 Cuma

efendimiz


evet dostlar şimdi size yukarıdaki kitaptan biraz bahsetmek istiyorum. aslında ben okuyalı baya oldu da şu sıralar bahsetmenin iyi olacağını düşünüyorum. kitap peygamber efendimizin hayatını anlatıyor tahmin edeceğiniz üzere. ilk önce kitaba biraz ön yargılı yaklaştım. ne yalan söyleyeyim sıkıcı olduğunu düşünmüştüm. fakat peygamber efendimiz bir roman kahramanı gibi ele alınmış ve hızlı okunuyor. ve benim dahi bilmediğim, ki siyer konusunda hiç fena değilimdir, birçok şey öğrendim. bir de bu parça parça anlatılanları kronolojik sırasıyla okuyunca daha anlamlı oluyor ve bazı ayetlerin hangi şartlar altında indiğini öğrenince kuran a da farklı bir gözle bakma imkanınız doğuyor. belki bu alanda yazılan en iyi kitap değil ama yine de tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...