4 Haziran 2014 Çarşamba

can candır!!!





bunlar benim cici çiçeklerim. çok süslüler değil mi?? oda da tek başına oturmaktan sıkıldım, bende gidip kendime can yoldaşları buldum. pembe olan Şükriye, beyaz olan Lütfiye, mor olan Şükufe... Şükufe nin isim annesi adasehir oluyor. kendisi en çok mor olanı beğendi. aslında bir arkadaşımın annesi "cevriye" isminde ısrar etti ama ben adasehir i kırmadım :DD internetten baya bi araştırma yaptım bakımları konusunda. daha önce orkideler büyütmüştüm ama bu benim ilk menekşe tecrübem. bunlar da biraz cilveli çıktı. yaz kış çiçeğini koruyabiliyor ama dikkatli bakmak gerekiyor. ne çok sıcak ne soğuk olacak. ne çok güneşli ne gölgeli olacak.mümkünse güneş ışınları yasımalı gelecek. ne çok kuru ne çok sulu olacak. oyy fena yani. elimden geldiğince gönüllerini hoş tutmaya çalışıyorum. arada muhabbet ediyoruz.  onlara " midasın kulakları eşşek kulakları" diyorum. onlarda kimseye söylemiyor :)

2 yorum:

  1. Ama sen benim Şukufe'me daha fazla ilgi göstermelisin bence, küsmüş bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim sıpalar gibi ifade etmek gerekirse " söz çok iyi bakıyorum" :DD

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...